Czas reakcji

Nasi pracownicy są do dyspozycji 24h/dobę, 7 dni w tygodniu. W przypadku zgłoszenia zapotrzebowania na czyszczenie jesteśmy w stanie zareagować w przeciągu 24h.
Jesteśmy w stanie modyfikować dostępność naszych usług oraz osób wykonujących poszczególne zadania według indywidualnych wymagań oraz potrzeb.

Proces przygotowania

Działania podejmowane przez pracowników ICS24, wyznaczone są według ścisłych procedur wewnętrznych jak i również regulacyjnych.
Realizacja usługi poprzedzona jest dokładną diagnozą zakresu usług, co w kolejności umożliwia dobranie najlepszej z możliwych technologii.
Przed przystąpieniem do realizacji, Zleceniodawca otrzymuje od nas raport przygotowawczy.

Koordynacja prac

Od momentu podjęcia współpracy, każdemu Klientowi zagwarantowana jest indywidualna obsługa poprzez przydzielanie opiekuna - Koordynatora. W momencie otrzymania zlecenia, Koordynator zapewnia odpowiednią ilość przeszkolonych osób oraz nadzoruje ich pracę. Odpowiada również za sporządzanie i przekazywanie raportów z kontroli oraz bieżące kontakty z Klientem czy dostawcą.

Raport

W trakcie wykonywania usługi jak i po jej zakończeniu, Koordynator raportuje przebieg pracy za pomocą dokumentów tekstowych lub arkuszy kalkulacyjnych. Dzięki raportowaniu, Zleceniodawca w sposób bieżący posiada informację na temat czasu pracy, przeprowadzonej metody czyszczenia oraz informację o wystąpieniu problemów/incydentów.
Wyróżnia następujące rodzaje raportów:
1. raport dzienny (w przypadku usługi stałej),
2. raport końcowy,
3. e-raport-logowanie do własnego panelu (login i hasło otrzymuje każdy klient korzystający z naszych usług), instrukcje robocze.
Na życzenie Klientów sporządzamy też dokumentacje wg szczegółowych wytycznych. Dokumentacje przekazywane mogą być w postaci elektronicznej i/lub papierowej (także
w językach obcych).